אילו מסמכים נדרשים לתהליך החזר מס

אילו מסמכים נדרשים לתהליך החזר מס

מחלקת כח אדם במקום העבודה בהם הועסקתם או מועסקים כרגע:

  1.     מסמכים המוכיחים הכנסה שנתית והפרשות סוציאליות (טופס 106)
  2.     טופס 161 הודעת מעביד על פרישה מעבודה של עובד – אם רלוונטי
  3.     טופס 806 (857) ניכוי מס הכנסה מתשלומים המחייבים ניכוי מס במקור – במידה ועבדת כקבלן או פרילנסר

ביטוח לאומי:

  1.     אישורי תשלומים מטעם הביטוח הלאומי (דמי לידה, אבטלה, מילואים ועוד) – אם רלוואנטי
  2.     אישור על נכות רפואית מעל 85% – (טופסה ועדה רפואית 127)
  • אישורים על קבלת קצבה מכל סוג
  • דמי לידה
  • דמי אבטלה
  • מילואים
  • אישורי והחלטות ועדה רפואית

בנקים

  1.     אישורי מס/ אישורים על הפקדות לחסכונות
  2.     טופס 867 – אישור ניכוי מס במקור על רווח הון מניירות ערך – אם רלוונטי

חברות ביטוח:

  1.     אישורי מס על הפקדה לקופת גמל, קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קרן השתלמות
  2.     אישור למס הכנסה על הפרמיות ששולמו בביטוח חיים במהלך השנה
  3. אישור למס הכנסה על הפרמיות ששולמו בביטוח אבדן כושר עבודה במהלך השנה
  4. אישור על תשלום מזונות

בתי השקעות:

12. אישורי מס/ אישורים על הפקדות

13. טופס 867

רשויות מקומיות:

  1. אישור תושבות (טופס 1312) מרשויות מקומיות

משרד הקליטה:

  1. תעודה עולה חדש או תעודת תושב חוזר

מוסדות אקדמיים:

  1. אישור על לימודים אקדמאיים או מקצועיים (טופס 119)

צה"ל/קצין העיר:

17. תעודת שחרור

18. תעודת סיום שירות

אחר:

  1. קבלות על תרומות.
שלח
שלח

אין הגעה למשרד ללא התראה ורישום מראש, על מנת לאפשר טיפול יעיל ללקוח, יש לבחור נושא ולהירשם מראש

שלח
דילוג לתוכן