דירוג אשראי כל השאלות והתשובות

אז מה זה ניקוד אשראי? איך זה משפיע עלינו?

ראשית כל חשוב להבין מהו דירוג אשראי, זהו דירוג אישי שלמעשה מתבטא בציון הניתן לאנשים פרטיים על סמך נתונים פיננסים אישיים כגון: נכסים, עמידה בהתחייבויות, היסטוריה בנקאית, שימוש בכרטיסי אשראי, הון אישי והיקף ההתחייבויות.

דירוג האשראי האישי שלנו משפיע בצורה ישירה על יכולתנו לקבלת הלוואה, על תנאי הלוואות אשר נקבל, מסגרת כרטיסי אשראי ואפילו ישפיע על אם נקבל כרטיסי אשראי חדשים או לא. ככל שדירוג האשראי שלנו גבוה יותר, כך נוכל לקבל הלוואות ומסגרות גדולות יותר בתנאים טובים יותר.

שאלת השאלות שבה אנחנו כחברה נתקלים יום יום היא איך ניתן להשפיע/ לשפר את נתוני האשראי האישיים, ראשית כל חשוב לציין שישנן המון חברות אשר מציעות מחיקה/איפוס נתוני אשראי בצורה מהירה, יחד עם זאת, כשאנחנו מבצעים מחיקה אנחנו למעשה יותר פוגעים בעצמנו מאשר מטיבים, מהסיבה הפשוטה שכאשר גוף מממן כלשהו (בנק, חברות אשראי וכו'..) יבדוק את נתוני האשראי שלנו ויראה שאלו לא קיימים, אותו גוף מממן ייזהר ובחלק גדול מהמקרים לא יאושר אשראי מכל סוג.

שיפור איכותני בדירוג האשראי לא קורה בן לילה

אז איך נשפר?? פשוט מאוד, כל מה שעלינו לעשות זה לצרוך אשראי בצורה מתונה, מה זה אומר? אם אין לכם כרטיס אשראי תזמינו אחד לפחות, אין לכם מסגרת אשראי בחשבון עו"ש? תבקשו מסגרת, יש לכם מסדרת אשראי נמוכה בחשבון העו"ש? תבקשו מהבנק להגדיל, אין לכם הלוואות? ליקחו הלוואה ולו הכי קטנה, אתם מנצלים את מלוא או רוב מסגרת האשראי שלכם? או שתגדילו את המסגרת או שתצמצמו הוצאות, תעמדו בכל ההתחייבויות שלכם ובזמנים הנקובים, כל איחור בתשלום פוגע בדירוג האשראי.

אין לראות בכתוב כייעוץ לנטול אשראי והלוואות מעבר ליכולות הפיננסיות שלנו וע"י כך לצבור חובות. אך חשוב להבין שהדרך היחידה לשפר נתוני אשראי היא לצרוך אשראי מכל סוג ולעמוד בהתחייבויות שנוצרו כתוצאה מנטילת האשראי.

אמנם מבחינה כלכלית גרידא, אי לקיחת הלוואה או צריכת אשראי כשאין צורך בכך הן פעולות לא הגיוניות. יחד עם זאת, על ידי שימוש בהלוואה נוכל לשפר את יכולתנו לקבל הלוואה מכל סוג בעתיד. ראה זאת כהשקעה לטווח ארוך כאשר אתה צריך את זה.

הוא אינו מכיל ייעוץ פיננסי ומספק מידע כללי בלבד. מומלץ להיעזר ביועץ פיננסי כדי לבדוק ולשפר את ציון האשראי שלך.

שלח
שלח

כתבו לנו

שלח
תחשוב עוד רגע לפני שהינך מחליט לעזוב את האתר, אם לא עשית את הבדיקות עד עכשיו, סביר להניח שלא תעשה זאת גם בהמשך, אולי בכל זאת נוכל לעזור לך?

הינך מקבל יעוץ ראשוני ללא כל התחייבות ותשלום, לאחר הבדיקה המקדימה תחליט לבד, אם הינך מעוניין להתקדם לבד ולקבל ליווי באמצעות אנשי מקצוע של החברה

שלח

כתבו לנו

שלח
דילוג לתוכן