מסלקה פנסיונית – ההסבר המלא

בטח גם אתם שמעתם לא פעם מהגופים השונים את המושג "מסלקה פנסיונית", אך האם אתם יודעים מה זה ?? ההסבר המלא לפניכם:

ראשית כל מהי מסלקה פנסיונית??

המסלקה הפנסיונית היא מערכת מידע שיזם משרד מאוצר של כל הנתונים הפיננסים שלנו: קרנות פנסיה, ביטוחי חיים, קרנות השתלמות, קופות הגמל השונות, ביטוחי מנהלים וכו'..

למה צריך מסלקה פנסיונית?

המסלקה למעשה מאפשרת לכל חוסך לקבל מידע רחב על החסכונות הפנסיונים שלו, המסלקה מגבירה את יעילות הפעולות ומנגישה מידע פנסיוני מפורט לכלל האוכלוסייה.

אילו שירותים נותנת המסלקה?

חוסכים וגופים אשר עוסקים במלאה יקבלו מדע על מוצרי חיסכון מחברות הביטוח ובתי ההשקעות. בנוסף, ניתן לבצע פעולות כגון: ביטול ייפוי כוח, עדכון פרטים אישיים וכו'…

האם המידע שעובר במסלקה מאובטח?

המסלקה משמשת כצינור להעברת מידע בלבד ואינה רשאית לשמור מידע, לכן, לאחר שבעה ימים המסלקה מוחקת את המידע שברשותה.

האם כל אחד יכול לבקש מידע מהמסלקה הפנסיונית?

התשובה לכך היא כן, יחד עם זאת, צריך לדעת לקרוא את דו"ח המסלקה ולהבין את הנתונים הרשומים בו ולצערנו, חלק גדול מאזרחי ישראל לא יודעים לקרוא דו"חות מסוג זה עקב אי חינוך כלכלי, לכן מומלץ תמיד להיעזר באיש מקצוע כשקוראים/ מנתחים דו"ח מסוג זה.

האם המסלקה מחליפה את הצורך לפנות לגופים השונים?

כרגע עדיין לא, כפי שנכתב קודם לכן, צריך לדעת לקרוא את הדו"ח, כמו כן, עדיין לא ניתן לבצע פעולות כלקוח פרטי דרך המסלקה הפנסיונית, דבר שבעתיד עשוי להשתנות.

שלח
שלח

כתבו לנו

שלח
תחשוב עוד רגע לפני שהינך מחליט לעזוב את האתר, אם לא עשית את הבדיקות עד עכשיו, סביר להניח שלא תעשה זאת גם בהמשך, אולי בכל זאת נוכל לעזור לך?

הינך מקבל יעוץ ראשוני ללא כל התחייבות ותשלום, לאחר הבדיקה המקדימה תחליט לבד, אם הינך מעוניין להתקדם לבד ולקבל ליווי באמצעות אנשי מקצוע של החברה

שלח

כתבו לנו

שלח
דילוג לתוכן